از اعماق تاریکی
۲۰ تیر ۱۳۸۹
چرخ مملکت
بزرگی اعلام كردند در صورت اتمام سهميه بنزين رانندگان محترم در باك خودرو بشاشند.بالاخره چرخ ماشين كه از چرخ مملكت سنگين تر نيست ما ريديم و چرخيد شما هم بشاشيد مي چرخه!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر